خبرگزاری شبستان

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹

الأربعاء ٤ شوّال ١٤٤١

Wednesday, May 27, 2020

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : سیاسی - مجلس زمان :   ۱۳۹۹/۱/۱۶ - ۰۹:۱۸ شناسه خبر : ۹۱۱۹۶۸
سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی:
قویترین فاکتور رونق و در نهایت جهش تولید بازار مصرف است
ابراهیمی با تاکید بر اینکه برای جهش تولید باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود، گفت: قویترین فاکتور رونق و در نهایت جهش تولید بازار مصرف است.

«علی ابراهیمی» در گفت وگو با خبرنگار پارلانی خبرگزاری شبستان با اشاره به نامگذاری سال ۹۹به نام سال «جهش تولید»،گفت: بخش خصوصی ما کاملا آمادگی اینکه با تمام ظرفیت وارد عرصه تولید شود را دارد ،اما این امکان برای ورود بخش خصوصی برای بالا بردن ظرفیت تولیدی شان فراهم نیست.

 

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تولید یک هدف بیشتر ندارد،هدف تولید بازار مصرف است ،ما اگر بازار مصرف را نداشته باشیم اگر هم  تولید خدمت و محصول داشته باشیم تولید معنی ندارد و درآمدی که از تولید انتظار داریم حاصل نمی شود.

 

وی بیان کرد: قویترین فاکتور رونق و در نهایت جهش  تولید بازار مصرف است که در کشور ما نه برای بازار مصرف داخلی برنامه داریم  و نه برای بازار مصرف خارجی حساب شده عمل می کنیم،نمی توانیم به تولید کنندگان در بخش های کشاورزی و صنعت بگویم که برای صادرات فلان کالا اقدام کنند چراکه با بالا رفتن قیمت همان کالا در داخل سریعت صادرات آن محصول قطع می شود.

 

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در بحث زیر ساخت های تولید چه از حیث تولید مواد غذایی و پوشاک پیشرفت هایمان بد نبوده است و ما آمادگی تامین بازار داخل و خارج را داریم ،ما در سیاست گذاری های بازار داخل و‌خارج  مبهم عمل می کنیم و البته باید به دخالت های بدون دلیل سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده نیز به عنوان یک سد نگاه کرد که با همه این مشکلات سرمایه گذار جسارت برداشتن گامهای بلند را ندارد./

پایان پیام/33

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

دبیرستاد اربعین:

روند بررسی موانع و مشکلات مواکب اربعین آغاز شد

دبیر و سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) از بررسی مشکلات مرتبط با مواکب اربعین و دغدغه‌های کمیته مشارکت مردمی، اسکان و تغذیه در این زمینه خبر داد.

اخبار برگزیده شبستان