خبرگزاری شبستان

چهارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۸

الأربعاء ٣ جمادى الثانية ١٤٤١

Wednesday, January 29, 2020

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : اجتماعی - شهری و رفاهی زمان :   ۱۳۹۸/۹/۱۴ - ۱۲:۴۱ شناسه خبر : ۸۶۳۸۴۷

لاین غرب به شرق زیر گذر گیشا در ساعت پیک ترافیک بر روی خودرو ها باز می شود
صبوری دیلمی گفت: برای کاهش بار ترافیک منطقه لاین غرب به شرق زیر گذر گیشا در ساعت پیک ترافیک بر روی خودرو ها در چند روز آینده باز می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان: صبح امروز پنج شنبه( ۱۴) آذر، محمدرضا جوادی یگانه معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران و غلامحسین محمدی رئیس مرکز ارتباطات شهرداری به همراه خبرنگاران رسانه های شهری از روند ساخت پروژه های زیر گذر گیشا و استادمعین بازدید کردند.

 

صفا صبوری دیلمی در بازدید از پروزه زیر گذر گیشا گفت: با بررسی پروژه گیشا مشخص شد که انجام این پروژه باعث مشکالات ترافیکی در منطقه گیشا خواهد شد و با توجه به لاین های ورودی وخروجی که در آن دیده شده بود ترافیک در منطقه تشدید می شد بنابراین مشکلات تداخلی آن احصا و حل شد و ما انجام مهندسی ارزش را در این پروژه داشتیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: این پروژه را دوباره باز طراحی کردیم و مهم ترین بخش باز طراحی این پروژه این بود که این پروژه ۲۰۰ میلیارد تومانی پس از باز طراحی ۶۰ میلیلرد تومان ارزان تر شد در حالیکه مشکلات آن شامل دسترسی ها و معرضین کمتر شد و در آینده مردم گیشا شاهد ترافیک کمتری در منطقه خواهند بود، و کیفیت زندگی در این منطقه بالا خواهد رفت.

صبوری دیلمی خاطر نشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی نیز با این پروژه بسیار موافق است و با انجام آن کیفیت زندگی در گیشا بالا می رود.

 

وی با بیان اینکه در گیشا یک پلازا طراحی شده است گفت: شاید بتوانیم باند غربی گیشا را به پیاده راه تبدیل کنیم و اتصال بین دو طرف چمران را با این پلازا ایجاد نماییم.

 

صبوری دیلمی خاطر نشان کرد: هم اکنون باند غرب به شرق این پروژه در حال اتمام می باشد و با پلیس در حال رایزنی هستیم تا به صورت موقت و در ساعات پیک ترافیک خودروها بتوانند از زیر گذر گیشا استفاده نمایند.

 

وی از افزایش خط های عبوری زیر گذر گیشا خبر داد و افزود: پل گیشا دارای ۲ خط عبوری بود ولی در زیر گذر گیشا در هر طرف دارای ۳ خط عبوری هستیم.

 

صبوری دیلمی در بازدید از پروژه زیر گذر استاد معین گفت: پروژه زیر گذر استاد معین از پروژه های ویژه تهران می باشد، چرا که در این پروژه ما به فاصله ۴ متری خیابان آزادی  نیم متر بالاتر از خط مترو می باشدو به دلیل رعایت بالای مسائل ایمنی از سال ۹۴ تا کنون هیچ حادثه ای در پروژه نداشتیم.

 

وی افزود: این پروژه تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته است و همزمان با دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید که هزینه ساخت آن حدود ۵۰ میلیارد تومان می باشد.

 

محمد رضا جوادی یگانه گفت: شهر تهران انسان محور است، و خودرو و ماشین محور نیست و این موضوع باید در پروژه ها دیده شود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران افزود: از مردم منطقه گیشا نظر سنجی می شود تا نظرات خود را در خصوص زیر گذر گیشا اعلام نمایند، و بهره برداری از این پروژه می تواند ترافیک منطقه را کاهش دهد که بر روی زندگی اجتماعی مردم اثر گذار است.

 

وی افزود: همه پروژه ها باید ارزیابی اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی داشته باشند.

 

 

 

پایان پیام/55

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران :

با تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی نرخ بیکاری استان تهران تک رقمی می شود

امامی گفت: در صورتی زیر ساخت های آب، برق و گاز در شهرک های صنعتی فراهم شود، می توانیم نرخ رشد بیکاری استان تهران را به تک رقمی برسانیم.

اخبار برگزیده شبستان