خبرگزاری شبستان

جمعه ۲۴ آبان ۱۳۹۸

الجمعة ١٧ ربيع الأوّل ١٤٤١

Friday, November 15, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : خراسان رضوی - زمان :   ۱۳۹۸/۸/۱۸ - ۱۷:۴۳ شناسه خبر : ۸۵۲۰۹۹
شهردار مشهد:
بروزرسانی فرآیندهای نوین ارتباطی یکی از نقاط تعاملی جدی با مردم است
کلائی گفت: به روزرسانی فرآیندهای نوین ارتباطی یکی از نقاط تعاملی جدی با مردم است، در واقع همه این اقدامات با هدف افزایش رفاه شهروندان و زائران امام هشتم(ع) و جلب رضایتمندی آنان در دست انجام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمدرضا کلائی» امروز(۱۸ آبان) در آیین رونمایی از فرآیندهای نوین مرکز ارتباطات مردمی شهرداری ۱۳۷ که در تالار شهر برگزار شد، اظهار کرد: شهروندان در رشد استفاده از اپلیکیشن های نوین مشارکت می کنند به شرطی که اثرگذاری آن را مشاهده نمایند، اگر به مردم این اطمینان را بدهیم که نقطه نظراتشان در عملکرد ما اعمال شده است، باعث تاثیرگذاری آنها در فعالیت های نوین شهری خواهیم شد.

 

شهردار مشهد ادامه داد: به روزرسانی فرآیندهای نوین ارتباطی یکی از نقاط تعاملی جدی با مردم است، در واقع همه این اقدامات با هدف افزایش رفاه شهروندان و زائران امام هشتم(ع) و جلب رضایتمندی آنان در دست انجام است.

 

وی با اشاره به هدف به کارگیری فرآیندهای ارتباطی در جهت اتصال به افکار عمومی، گفت: شهر با مردم اداره می‎شود، پس هر آنچه می خواهیم انجام دهیم را با مردم هماهنگ کنیم و نسبت به آن پاسخگو باشیم.

 

کلائی اظهارداشت: انتظار شهروندان آن است که وقتی نقصی می بینند یا درخواستی دارد، آن نقص در حداقل زمان ممکن برطرف شود و خواسته هایشان نیز در کوتاهترین زمان اجرایی گردد.

 

شهردار مشهد گفت: تمام این ابزارها و فرآیند به قصد برآورده کردن خواست مردم به کارگیری می شود و اگر به صورت مثبت این اتفاق رخ دهد مردم با مدیریت شهری همراه می شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه تمرکز مدیران مناطق و ستادی باید روی درخواست های مردمی باشد، گفت: مدیران باید خواسته ها و سفارشات مردم را از فیلتر این برنامه بگذرانند و اگر منطقی و مشروع است، در حداقل زمان ممکن نسبت به پاسخگویی آن اقدام کنند.

 

کلائی با اشاره به اینکه بعد از ۷۲ ساعت دوران چک کردن اولیه پاسخگویی است، بیان کرد: حوزه اطلاع رسانی بایستی مردم را به ارائه اطلاعات سوق دهد به ویژه در مواردی که نیازمند نظارت مستمر است.

 

شهردار مشهد بر لزوم ارائه روش ها و ابزارها در قالب تعامل با سایر بخش های خدماتی تاکید کرد و گفت: «چشم شهر»، اپلیکیشن شهروندی محسوب می شود که درگاه ارتباطی با مردم بوده و امید است دستگاه های خدماتی نیز به این کمپین بپیوندند.

پایان پیام/483

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی:

کانون ها فرهنگی هنری مساجد باید به تکنولوژی روز مجهز باشند

عبداللهی گفت: نظام فهما به دنبال تغییر تکنولوژی سازمان در سه لایه نرم افزار، سخت افزار و مغز افزار است و امروز کانون های فرهنگی هنری مساجد باید به تکنولوژی روز مسلح باشد.

اخبار برگزیده شبستان