خبرگزاری شبستان

پنج شنبه ۲ آبان ۱۳۹۸

الخميس ٢٤ صفر ١٤٤١

Thursday, October 24, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : اجتماعی - آموزش و پرورش زمان :   ۱۳۹۸/۷/۱۳ - ۱۰:۳۵ شناسه خبر : ۸۳۹۶۴۹
وزیر آموزش و پرورش تشریح کرد:
وضعیت جمع آوری مدارس خشت و گلی کشور
حاجی میرزایی گفت:تمام مدارس خشتی و گلی به جز سیستان‌وبلوچستان برچیده شده است. مدارس خشت و گلی استان سیستان و بلوچستان هم تا پایان آبان ماه جمع‌آوری می‌شود.

«محسن حاجی‌میرزایی» در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری شبستان درباره جمع آوری مدارس خشت و گلی و بخاری های نفتی گفت: تمام مدارس خشتی و گلی به جز سیستان‌وبلوچستان برچیده شده است.

 

وزیر آموزش و پرورش افزود: مدارس خشت و گلی و بخاری های نفتی استان سیستان و بلوچستان هم تا پایان آبان ماه جمع‌آوری می‌شود.

 

وی با اشاره به جمع آوری بخاری های نفتی نیز بیان کرد: تمام مدارسی که علمک گاز به آنجا رفته بخاری مناسب دراختیارشان قرار گرفته است. برای سایر مدارس از سیستم‌های دیگر که خطر کمتری دارد استفاده می‌کنیم. با تخصیص اعتبارات و تاکیداتی که داشتیم، از استان ها خواسته ایم تا شرایط ایمن را در کلاس های درس مهیا کنند.

 

وی همچنین درباره بافت فرسود مدارس هم گفت: ما در گذشته 70 درصد مدارس در معرض خطر بودند، سرعت خوبی در کاهش مدارس فرسوده وجود دارد که در حال حاضربه 30 درصد رسیده است.

 

حاجی میرزایی درباره تخصیص اعتبار از صندوق ذخیره ارزی به مدارس نیز بیان کرد: پیشنهاد  استفاده از سهمیه صندوق ذخیره ارزی به منظور کمک به احداث و مقام‌سازی مدارس به دولت داده شده است که در دست بررسی است.

 

پایان پیام/260

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش:

نمایندگان مجلس به مشکلات ریشه ای آموزش و پرورش بپردازند

نوید ادهم بابیان اینکه طرح رفع انحصار از زبان انگلیسی را قابل اجرا نمی دانم گفت: نمایندگان مجلس اگر به دنبال پیشرفت نظام تعلیم و تربیت هستند باید به مشکلات ریشه ای بپردازند.

اخبار برگزیده شبستان