خبرگزاری شبستان

یکشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۸

الأحد ٢٢ المحرّم ١٤٤١

Sunday, September 22, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : اجتماعی - محیط زیست و گردشگری زمان :   ۱۳۹۸/۶/۱۳ - ۱۴:۳۸ شناسه خبر : ۸۲۹۰۱۰
مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری خبر داد:
برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی ذینفعان گردشگری ویژه بازار چین
شفیعی گفت: دوره آموزشی "توانمندسازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری" با هدف افزایش شناخت ذینفعان حوزه گردشگری ایران از کشور چین، با نظارت و ارائه مجوز توسط معاونت گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، «زاهد شفیعی» گفت:  دوره آموزشی "توانمندسازی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری" از تاریخ 21 لغایت 24 شهریورماه جاری در محل "مرکز همایش‌های سازمان توسعه تجارت ایران" توسط بخش خصوصی و با نظارت و ارائه مجوز توسط دفتر آموزش و مطالعات گردشگری وزارت، برگزار می‌شود تا فعالین بخش خصوصی بتوانند با زوایای مختلف بازار چین آشنا شوند.

 

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه نفوذ به بازار پررقابت چین نه تنها یکی از اهداف مهم کشورهای جاده ابریشم است؛ بلکه سراسر کشورهای دنیا جهت جذب گردشگران چینی برنامه‌ریزی کرده و استراتژی‌های بلندمدتی را دنبال می‌کنند؛ افزود: با توجه به اینکه تقویت شناخت صحیح ایران و چین می‌تواند موفقیت در رقابت‌های این بازار را برای ایران به دنبال داشته باشد؛ لذا برآنیم تا در کنار فعالیت‌هایمان جهت جذب و ترغیب ورود گردشگران چینی به کشور عزیزمان، در قالب یک دوره کوتاه‌مدت و فشرده، سطح دانش دست‌اندرکاران حوزه گردشگری را در ارتباط با چینی‌ها ارتقا دهیم و با بهره‌مندی از محضر اساتید زبده این حوزه، ذینفعان مرتبط را جهت بهبود عملکرد خود با چین و کسب موفقیت‌های هر چه بیشتر یاری رسانیم.

 

شفیعی با اشاره به سایر اهداف تعیین شده برای برگزاری دوره توانمندسازی دفاتر مسافرتی ویژه بازار چین، اظهار کرد: "توانمندسازی دفاتر خدمات مسافرتی با تجربه در بازار چین"، " سهم‌آفرینی بیشتر برای صنعت گردشگری ایران از بازار چین"، " ارتقای سطح دانش دست‌اندرکاران بازار چین از واقعیت‌های موجود"، " تقویت زیرساخت‌های ارتباط سازنده با تاثیرگذاران چینی بازار ورودی از کشور چین"، "امکان بهره‌مندی از دانش پر تجربه‌ترین فعالان حوزه گردشگران ایران و چین"، " تقویت نقش‌آفرینی دفاتر خدمات مسافرتی وگردشگری فعال در حوزه چین جهت ارتقای روابط گردشگری دو کشور"، "آماده‌سازی آژانس‌های مسافرتی برای بهره‌برداری بیشتر از گردشگران رو به رشد چینی در اهداف بلندمدت وزارت گردشگری ایران و چین" بخشی از چشم‌انداز تعریف شده به شمار می‌آیند.

 

مدیرکل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری در ادامه به برخی از عناوین دوره آموزشی مذکور نیز اشاره کرد و گفت: "آشنایی با جاذبه‌های مدنظر بازار چین در مسیر کلاسیک ایران"، "آشنایی با فرهنگ و جهان‌بینی چینی‌ها"، " نرخ‌دهی و تعامل‌ها"، " خدمات راهنمایی تور به گردشگران چینی"، " تعامل با بخش دولتی"، " روابط ایران و چین در گذشته، حال و آینده"، " بازاریابی در بازار چین شامل بازارسنجی، بازارسازی، بازارداری و تبلیغات"، " شناسایی فرصت جذب گردشگران چینی از سرزمین اصلی"، " مدیریت بحران" و نیز "الگوهای مسافرتی گردشگران چینی" بخشی از سرفصل‌های آموزشی این دوره به شمار می‌آید.

 

لازم به ذکر است اجرا‌کنندگان دوره توانمندسازی دفاتر مسافرتی ویژه بازار چین، موسسه آموزشی "نام‌آوران دریچه شرق" و نیز "جامعه تخصصی تورگردانان ایران" هستند که دوره مذکور را با حمایت "دفتر آموزش و مطالعات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی" ، "سازمان توسعه تجارت ایران"، "دانشگاه شیراز مرکز آموزش‌های آزاد و تخصصی" ونیز "موسسه "COTRI برگزار می‌کنند.

 

گفتنی است برای شرکت‌کنندگان این رویداد آموزشی، گواهینامه معتبر از سوی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی صادر می‌شود و نیز امکان دریافت گواهینامه موسسه بین‌المللی COTRI نیز وجود دارد.    

پایان پیام/47
کلید ‫واژه‌ها:
|
|
|

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

شبستان بررسی می کند

خرید و فروش پایان نامه در سایت های مجازی/ دردسرهای وزارت علوم برای مقابله

فروش پایان نامه در سایت های آگهی مجازی پررونق است با وجود شکایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هنوز در این سایت ها این دسته از آگهی ها به فور دیده می شود.

اخبار برگزیده شبستان