خبرگزاری شبستان

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸

الأربعاء ١٩ ذو الحجّة ١٤٤٠

Wednesday, August 21, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : فرهنگ و ادب - سایر حوزه ها زمان :   ۱۳۹۸/۴/۲۶ - ۱۶:۰۸ شناسه خبر : ۸۱۱۵۲۲

دومین نشست کارگروه تخصصی تبلیغات برگزار شد
محمد خُدادی گفت: همگرایی برندها موجب اثربخشی بیشتر تبلیغات و در نهایت، توسعه اقتصادی کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی معاونت مطبوعاتی، دومین نشست کارگروه تخصصی تبلیغات با حضور معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کمیته مرکزی تبلیغات، نمایندگان انجمن‏های صنفی کانون‏های تبلیغاتی و شماری از استادان دانشگاه‌ها و فعالان تبلیغات کشور برگزار شد.
 

«محمد خُدادی»، معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی در این نشست ضمن آسیب‌شناسی کلی فضای حاکم بر تبلیغات در کشور گفت: موضوع تبلیغات در کشور ما هنوز به یک گفتمان ملی تبدیل نشده و قابلیت‌ها، ظرفیت‌ها و کارکردهای این صنعت همچنان ناشناخته مانده است.


وی بر لزوم ایجاد همگرایی میان برندها در رویکردهای نخستین میزگرد تخصصی آسیب‌‌شناسی تبلیغات و فضای مجازی تاکید و تصریح کرد: همگرایی برندها موجب اثربخشی بیشتر تبلیغات و در نهایت، توسعه اقتصادی کشور می‌شود.

 

معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، تغییر نگاه شهروندان به جنبه‌های مثبت مصرف کالاهای ایرانی و آسیب‌شناسی موانع و تقویت راهکارها را از جمله نکات و نتایج مورد انتظار میزگردهای تخصصی آسیب‌‌شناسی تبلیغات و فضای مجازی عنوان کرد.

 

«بهره‌مندی از محتوای متناسب با وضعیت تبلیغات برای میزگردهای تخصصی، بررسی رویکرد نخستین میزگرد تخصصی با هدف آسیب‌‌شناسی تبلیغات درفضای مجازی(ضرورت‌ها، موانع و راه‌کارها) و بحث و گفتگو پیرامون نرخ پایین سرانه تبلیغات در ایران به نسبت دیگر کشورهای منطقه» ازجمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
 

بررسی چالش‌های تبلیغات دیجیتال، شناسایی موانع و تقویت راهکارها و سازوکارهای متناسب برای آسیب شناسی تبلیغات در فضای مجازی و تولید گفتمان عمومی با هدف تغییر نگرش افراد و جامعه به کالای ایرانی برای طرح در نخستین میزگرد تخصصی تبلیغات از سوی اعضا مورد تاکید قرار گرفت.
 

در این نشست همچنین نرخ سرانه تبلیغات در ایران نسبت به دیگر کشورهای منطقه به بحث گذاشته شد و نبود بازار رقابتی، تنوع اندک رسانه‌ها و توجه حداقلی صاحبان کالاها و موسسه‌های تبلیغاتی به بازده رفتارهای تبلیغاتی و سرمایه‌گذاری در تبلیغات با اجماع اعضا به عنوان مهمترین دلایل کاهش سرانه تبلیغات در ایران برشمرده شد.
 

نشست کارگروه تخصصی تبلیغات، دو هفته یک بار به میزبانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود و در راستای کاهش تصدی‌گری دولتی، واسپاری امور و لزوم هم‌افزایی بین بخشیِ نهادهای دولتی و غیردولتی‌، تدوین نقشه راه و آینده همکاری‌های مبتنی بر وظایف و تکالیف دولت و بخش خصوصی در اولویت دستور کار این نشست قرار دارد.

پایان پیام/14

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

رییس هیئت مدیره صنف انیمیشن:

مدارس خصوصی انیمیشن در غیاب دانشگاه ها فعالانه تر عمل کنند

سحر خیز گفت: زمان آن رسیده است که انیمیشن در کشور ما همانند سایر کشورها در بخش های مختلف مطرح شود و فقط محدود به کارگردانی نباشد.

اخبار برگزیده شبستان