خبرگزاری شبستان

سه شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

الثلاثاء ١٨ ذو الحجّة ١٤٤٠

Tuesday, August 20, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : فرهنگ و ادب - سایر حوزه ها زمان :   ۱۳۹۸/۴/۲۶ - ۰۹:۲۷ شناسه خبر : ۸۱۱۲۶۵

«ارتباطات سالم بین نهادهای دولتی و مردم » بررسی می شود
نشست تخصصی «ارتباطات سالم بین نهادهای دولتی و مردم» ‌ ۲۹ تیر در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‏ شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات، در این نشست «دکتر محمدجواد جاوید» (عضو هیأت علمی دانشگاه تهران)، «حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن همتی» (پژوهشگر مسائل فرهنگی) و «دکتر توحید محرمی» (عضو هیأت علمی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات) سخنرانی خواهند کرد.

 

«لزوم نظام‌مند کردن ارتباط بین دولت و ملت»، «جایگاه نظام‌سازی در قرآن»، «اخلاق حرفه‌ای و سیاست و حکومت»، «ارتباطات سالم و سیاست و حکومت» و «قانونمند کردن ارتباطات سالم» از محورهای مورد بحث در این نشست است.

حضور پژوهشگران و علاقه‌مندان در این نشست آزاد است.

پایان پیام/31

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

کارشناسان بررسی می کنند

نقش تجربه در آموزش هنر به کودکان

کارشناسان بر این باورند که در آموزش هنر به کودکان نباید الگو سازی و الگودهی به کودک وجود داشته باشد تا شناخت به طور غیر مستقیم و از راه تجربه برای کودک حاصل شود.

اخبار برگزیده شبستان