خبرگزاری شبستان

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸

الأربعاء ١٩ ذو الحجّة ١٤٤٠

Wednesday, August 21, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : آذربایجان شرقی - زمان :   ۱۳۹۸/۴/۲۲ - ۱۶:۲۰ شناسه خبر : ۸۰۸۹۲۸
امام جمعه تبریز:
مردم از خدمات بهزیستی و درمان تأمین اجتماعی گله‌مند هستند
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با رد توضیحات مدیر خدمات درمانی تأمین اجتماعی مبنی بر عملکرد بسیار مناسب دو بیمارستان عالی نسب و ۲۹ بهمن تبریز، گفت: ما که چنین وضعی را شاهد نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» امروز در دیدار با مدیران سازمان بهزیستی، تأمین اجتماعی و خدمات درمانی تأمین اجتماعی آذربایجان شرقی اظهار داشت: ادارات و سازمان های خدمات رسان استان به فکر مردم باشند.

امام جمعه تبریز با اشاره به تذکرات قبلی خود مبنی به رفتار شایسته مدیران با مردم، خاطرنشان کرد: بنده در بازدید از بیمارستان عالی نسب که تحت پوشش تأمین اجتماعی است، کارکنان این مجموعه برخورد مناسبی نداشتند که این موضوع نشان می دهد با مردم عادی چگونه رفتار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با رد توضیحات مدیر خدمات درمانی تأمین اجتماعی مبنی بر عملکرد بسیار مناسب دو بیمارستان عالی نسب و ۲۹ بهمن تبریز با مردم، افزود: ما که در بیمارستان عالی نسبت چنین وضعی را شاهد نبودیم اما امیدواریم در بازدید از بیمارستان ۲۹ بهمن گفته های شما صحت داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: بیمار و کسانی که نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند، به شدت نیازمند محبت و رأفت و نوازش هستند، شیوه برخورد نهادهای خدمات رسان به این قشر از مردم بسیار مهم است.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که ارائه عملکردها مهم است اما مهم‌تر از آن نحوه برخورد با مردم است، تصریح کرد: شاید سخنان بنده تلخ باشد اما انتظار دارم حاضران در این دیدار با چشم شیرین به آن نگاه کنند.

وی بر ضرورت اصلاح رویه موجود در ادارات برای جلب رضایت اریاب تأکید کرد و گفت: بهترین محل برای خدمات رسانی به مردم؛ به ویژه محرومان و نیازمندان تامین اجتماعی و بهزیستی است، اما متأسفانه این ادارات در استان چندان عملکرد مثبتی ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به این‌که موضوع اغلب مراجعات مکرر مردم به دفتر مربوط به بهزیستی و بخش درمان تأمین اجتماعی است، گفت: بارها نامه‌هایی برای راهنمایی این افراد به این ۲ اداره نگاشته شده است، اما در کمال تعجب و تأسف جواب های مناسبی دریافت نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: اینکه در ادارات تحت پوشش این دو سازمان اعلام می‌شود چنین نامه هایی روزانه ۴۰ بار می‌آید و مهم نیست، جای گلایه‌مندی دارد، در صورتی که چنین رویه هایی در بهزیستی و تأمین اجتماعی و سایر ادارات و سازمان های استان تداوم یابد، در تریبون نماز جمعه اسامی این ادارات اعلام خواهد شد.

پایان پیام/533

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی:

الگوی مصرف کالاهای فرهنگی مورد توجه ویژه است

محمدپور با تأکید بر توجه به اقتصاد فرهنگ و هنر در کشور گفت: الگوی مصرف کالاهای فرهنگی یکی از مسائل مورد توجه برنامه­ ریزان فرهنگی کشور و استان است.

اخبار برگزیده شبستان