خبرگزاری شبستان

شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸

السبت ٢٢ ذو الحجّة ١٤٤٠

Saturday, August 24, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : فرهنگ و ادب - ادبیات و نشر زمان :   ۱۳۹۸/۴/۹ - ۱۶:۴۶ شناسه خبر : ۸۰۴۳۷۴

فراخوان طراحی لوگو برای شبکه مروجان کتابخوانی کشور
«شبکه مروجان کتابخوانی» کشور با حمایت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از هنرمندان و طراحان کشور برای طراحی لوگوی اختصاصی این شبکه دعوت به عمل می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، « شبکه مروجان کتابخوانی» کشور، با حمایت دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، از هنرمندان و طراحان کشور برای طراحی لوگوی اختصاصی این شبکه دعوت به عمل می‌آورد. شرایط و ضوابط طراحی این لوگو به قرار زیر است: 
 
 
آشنایی با شبکه مروجان کتابخوانی
 
الف- تعریف
 
این شبکه‌ ملّی، نهادی مردمی است که اعضای آن افراد و گروه‌های مروج کتابخوانی، کارشناسان و استادان حوزه ترویج کتابخوانی هستند.
 
ب- اهداف
 
–  کوشش در گسترش و استمرار ترویج کتابخوانی در سراسر کشور
 
–  شناسایی مروجان کتاب، پیوند آنان با یکدیگر و تبادل تجربیات
 
–  تلاش در ارتقای مهارت‌‌ها و دانش‌ مروجان کتابخوانی
 
–  حمایت از مروجان کتابخوانی
 
–  برگزاری «جشنواره تقدیر از مروجان کتابخوانی».
 
 
ویژگی‌های لوگو
 
–  لوگوی طراحی شده می‌بایست بازتاب نگرش و مفهومی از ترویج کتابخوانی و مطالعه بر پایه اهداف شبکه باشد.
 
–  لوگو ترکیبی باشد از تصویر و عنوان «شبکه مروجان کتابخوانی» (انگلیسی و فارسی) به شکل آسان‌خوان تا امکان استفاده از آن در ارتباطات بین‌المللی فراهم باشد.
 
–  خلاقیت در طراحی و اجرا و بهره نبردن از نشانه‌های پر کاربرد در لوگوهای مرسوم که با موضوع کتاب و کتابخوانی طراحی شده‌اند.
 
*چنانچه لوگوهای ارسالی کپی یا برگرفته از لوگوی مشهور یا ناشناخته سازمانی دیگر باشد، مسئولیت قانونی و حقوقی آن بر عهده طراح می‌باشد.
 
–  لوگو قابلیت اجرای رنگی و تک‌رنگ را داشته باشد.
 
 
نحوه ارائه آثار
 
–  لوگو باید در فضای وکتور طراحی شده باشد. اما برای شرکت در مسابقه ارسال فایل تصویری کافی است.
 
–  فایل‌های ارسالی هر لوگو باید به‌صورت JPEG  یا TIFF با دقت حداقل ۳۰۰ dpi  و حجم حداکثر ۵mb و کمینه ۲mb باشد. کیفیت و ابعاد لوگو در حدی باشد که در چاپ به ابعاد     a٤  وضوح خوبی داشته باشند.
 
–  فایل‌های نهایی صرفا به پست الکترونیکی زیر ارسال شوند، فایل‌هایی که از روش‌های دیگر ارسال شوند داوری نخواهند شد.
 
  moravejan.ketab@gmail.com
 
–  در موضوع ایمیل حتما نوشته شود: «طراحی لوگوی شبکه مروجان کتابخوانی».
 
–  مشخصات طراح همراه با فایل ارسالی ذکر گردد:
 
نام و نام خانوادگی/ سال تولد/ نام شهر یا روستا/ تلفن ثابت/ تلفن همراه
 
 
داوری
 
–  گروه داوران متشکل از سه کارشناس زبده طراحی گرافیک و لوگو(نامشان بعداً اعلام خواهد گردید) آثار را ارزیابی خواهند کرد.
 
–   روز داوری نمایندگان شورای برنامه‌ریزی شبکه مروجان کتابخوانی و اداره کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت و فرهنگ ارشاد اسلامی حضور خواهند داشت.
 
 
جوایز
 
۱-جایزه نقدی به لوگوی برگزیده هیئت داوران: ۱۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال.
 
۲-اهدای تقدیرنامه با دو امضای مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی فرهنگی و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شبکه مروجان کتابخوانی.
 
۳-یک سال عضویت رایگان در شبکه (در صورت احراز شرایط مروج کتابخوانی).
 
*نام و مشخصات طراح لوگوی برگزیده در خبر رسمی رونمایی از لوگو و همچنین در رسانه‌‌های اختصاصی شبکه مروجان کتاب و ستاد هماهنگی شهرها و روستاهای دوستدار کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام خواهد شد.
 
*تمام حقوق مادی و معنوی لوگوی برگزیده برای همیشه به شبکه مروجان کتابخوانی تعلق خواهد داشت.
 
گاه‌شماری
 
مهلت ارسال تا بیستم تیرماه نود و هشت
 
اعلام نتیجه داوری: سی‌ام تیرماه نود و هشت
 
 
 
 

پایان پیام/31
کلید ‫واژه‌ها:
|
|
|

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

مدیر کل امور چاپ و نشر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی:

چاپ و بسته بندی یک رسانه است

دانش گفت: تاثیری که چاپ و بسته بندی در انتقال زمینه های فرهنگی به مردم جامعه دارد، کمتر از محصولات فرهنگی نیست.

اخبار برگزیده شبستان