خبرگزاری شبستان

شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸

السبت ١٧ ذو القعدة ١٤٤٠

Saturday, July 20, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : خراسان رضوی - زمان :   ۱۳۹۸/۳/۲۹ - ۱۳:۲۸ شناسه خبر : ۸۰۱۲۸۵
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر مشهد:
۹۰ درصد از معابر شهر مشهد آسفالت هستند
مهدی‌ نیا گفت: یکی از مطالبات مردمی در گذشته آسفالت معابر خاکی بود که خوشبختانه با توجه به اینکه اکنون بین ۸۵ تا ۹۰ درصد از معابر شهر آسفالت هستند از این دوره عبور کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «محمد هادی مهدی‌نیا» امروز(۲۹ خرداد) در مراسم آغاز عملیات اجرایی بهسازی و آسفالت معابر مشهد با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که به دلیل نبود مدیریت یکپارچه شهری باعث نارضایتی شهروندان می‌شود، تخریب و شکافت آسفالت پس از انجام آسفالت معابر توسط دستگاه‌های خدماتی است، گفت:برخی اوقات شاهدیم پس از اجرای آسفالت معبری آسفالت آن که قرار است ۱۰ تا ۱۲ سال مورد استفاده قرار گیرد، چند روز یا چند ماه بعد به منظور عملیات اجرایی سایر دستگاه‌ها تخریب می‌شود.

 

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد ادامه داد: باید میان شهرداری و دستگاه‌های خدما‌تی از جمله شرکت‌های آب، برق، گاز و تلفن هماهنگی بیشتری ایجاد شود تا پس از انجام عملیات آسفالت، معابر توسط این مجموعه‌ها شکافته و یا تخریب نشوند.

 

وی تصریح کرد: موضوع آسفالت و پوشش کف خیابان‌ها و گذرگاه‌ها که رابطه مستقیمی با بحث حمل و نقل و بهداشت شهری دارد، از گذشته به عنصری هویتی برای شهرداری‌ها تبدیل شده و یکی از مطالبات اصلی شهروندان طی سال‌های اخیر بوده است.

 

مهدی‌نیا با اشاره به اینکه نفت ‌خیز بودن ایران سبب شده تا از آسفالت به عنوان اصلی‌ترین ماده و جنس برای پوشش معابر استفاده شود، گفت: حجم بهسازی و آسفالت معابر امروزه به عنوان یکی از شاخصه‌های اصلی شناخته می‌شود که شهرداری‌ها را با آن مورد بررسی قرار می‌دهند.

 

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر مشهد ادامه داد: یکی از مطالبات مردمی در گذشته آسفالت معابر خاکی بود که خوشبختانه با توجه به اینکه اکنون بین ۸۵ تا ۹۰ درصد از معابر شهر آسفالت هستند از این دوره عبور کرده‌ایم و باید افزایش کیفیت آسفالت را مدنظر قرار دهیم.

پایان پیام/483

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

استاندار خراسان رضوی:

شخصیت های فرهنگی می توانند باعث ایجاد همبستگی شوند

رزم حسینی گفت: باید مرکز خراسان شناسی را جدی را بگیریم، این مرکز زیرخاکی های فرهنگی را رو خواهد کرد، آن هم شخصیت هایی که بسیار می توانند باعث همبستگی شوند.

اخبار برگزیده شبستان