خبرگزاری شبستان

چهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸

الأربعاء ١٩ ذو الحجّة ١٤٤٠

Wednesday, August 21, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : اجتماعی - علمی زمان :   ۱۳۹۸/۲/۹ - ۱۲:۲۷ شناسه خبر : ۷۸۴۹۴۳

پرورش انسان هایی با قابلیت مدیریت در شرایط سخت از مأموریت اصلی دانشگاه ها
شریعتی نیاسر گفت: یکی از اصلی ترین مأموریت های دانشگاه های بزرگ تربیت انسان هایی است که بتوانند در شرایط سخت قابلیت خود را نشان دهند.

 

به گزارش خبرنگار علمی خبرگزاری شبستان، بیست و هفتمین آیین نکوداشت اعضای هیئت علمی نمونه کشوری امروز (دوشنبه نهم اردیبهشت ماه) در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

 

در این مراسم، مجتبی شریعتی نیاسر با بیان اینکه جامعه ما نیاز به معرفی الگوها دارد، گفت: باید دانشگاه ها به مأموریت های اصلی که تربیت و پرورش انسان هایی است که بتوانند در شرایط سخت توانمندی و قابلیت خود را نشان دهند.

 

معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تصریح کرد: جامعه دانشگاهی در همه بخش های مدیریتی کشور می تواند فعال باشد. باید شرایط فضای نشاط عمومی و به تصویر کشیدن الگوهای خوب نیز در محیط دانشگاهی فراهم شود.

 

شریعتی نیاسر گفت: تعداد هفت نفر به عنوان سرآمدان آموزش عالی امروز تقدیر می شوند تا با معرفی آنها نقش آموزش را در ارکان مختلف جامعه ترسیم کنیم.

 

وی با اشاره به تفاهم نامه ای که میان وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و وزارت بهداشت منعقد شده است، گفت: امیدواریم همه وزارتخانه ها در موضوع سرآمدی آموزشی فعالیت هایی انجام دهند.

 

 

پایان پیام/260
کلید ‫واژه‌ها:
|
|
|

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

شبستان گزارش می دهد:

موانع فرهنگی و آموزشی درمان اختلال یادگیری دانش آموزان

بهره هوشی عادی دارد اما در نوشتن دیکته مشکل دارد. معلم به دلیل تراکم بالای کلاس ها به او بی توجه است.خانواده هم او را به کلاس های تقویتی می فرستد. هیچ چیز تغییر نمی کند. دانش آموز بدون اینکه مشکلش حل شود درنظام ارزشیابی توصیفی به پایه بالاتر می رود.

اخبار برگزیده شبستان