خبرگزاری شبستان

پنج شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۸

الخميس ١٧ صفر ١٤٤١

Thursday, October 17, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : اجتماعی - آموزش و پرورش زمان :   ۱۳۹۸/۱/۲ - ۱۳:۱۸ شناسه خبر : ۷۷۳۹۸۴
دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اعلام کرد:
فعالیت های معلم « تمام وقت» در مدرسه
نوید ادهم گفت: در طرح معلم تمام وقت، معلم در مدرسه بین ۲۲ تا ۲۴ ساعت تدریس می کند، مابقی ساعت ها را تحقیق، درس پژوهشی و مشاوره می دهد و حقوق معلم تمام وقت را می گیرد.

«مهدی نوید ادهم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درباره  جزییات طرح «معلم تمام وقت» گفت: معلم تمام وقت در مدرسه  حضور دارد به این معنا نیست که به صورت تمام وقت تدریس می کند.

 

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش افزود: در طرح معلم تمام وقت، معلم در مدرسه بین 22 تا 24 ساعت تدریس می کند، مابقی ساعت ها را تحقیق، درس پژوهشی، مشاوره می دهد و دهها فعالیت دیگر که می تواند انجام می دهد.

 

نوید ادهم با تاکید بر اینکه شرط اصلی این است که به میزان حضور معلم در مدرسه حقوق هم تامین شود تصریح کرد: اینگونه نیست 44 ساعت در مدرسه باشد اما حقوق 24 ساعت تدریس را بگیرد.

 

وی خاطر نشان کرد: زمانی است که باید به یکدیگر اعتماد کنیم. یعنی فرهنگیان به طرح های وزارت آموزش و پرورش اعتماد کنند. اجرای طرح معلم تمام وقت را از روز اول مشروط بر تامین حقوق تاکید کرده ام.

 

 دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش یکی از شاخص های طرح رتبه بندی معطوف به نقش و ماموریت معلمی دانست و گفت: درس پژوهشی، نو آوری در فرآیند تدریس، تدریس در مناطق محروم از شاخص های مهم رتبه بندی است و شاخص مقاله نویسی کمرنگ شده است.

پایان پیام/260

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

روان شناس:

درک سطحی از دین بزرگترین خطری که خانواده را تهدید می کند

محمدی گفت: محتوازدایی و درک سطحی از دین از دین بزرگترین خطری است که خانواده را به نابودی کشانده ، چون محتوازدایی موجب هویت زدایی، تمدن زدایی و در نهایت خانواده زدایی می شود.

اخبار برگزیده شبستان