خبرگزاری شبستان

یکشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

الأحد ١١ جمادى الثانية ١٤٤٠

Sunday, February 17, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : فرهنگ و ادب - سینما و تلویزیون زمان :   ۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۴۲ شناسه خبر : ۷۶۲۱۹۳
رامبد جوان خبر داد
پایان پخش خندوانه بعد از نوروز ۹۸ /خداحافظی پس از ۶ فصل و ۷۲۰ قسمت
رامبد جوان در پستی اینستاگرامی از پایان پخش خندوانه بعد از نوروز ۹۸ خبر داد.

به گزارش خبرنگار تلویزیون خبرگزاری شبستان ،‌ رامبد جوان در پستی اینستاگرامی بدون مقدمه چینی یا آوردن دلیل از پایان پخش برنامه « خندوانه» بعد از نوروز ۹۸  برای همیشه داد.

 

اودر پستی در این زمینه نوشت: «سلام به همتون. حدود ۷۲۰ قسمت خندوانه ساختیم و پخش کردیم. ما سعی کردیم شادتون کنیم و در کنار این مهم، تا تونستیم کارای مهم و باحال با شما انجام دادیم. ایشالا بعد از عید دیگه در خدمتتون نخواهیم بود. سلامت و پایدار باشید»

 

به گزارش شبستان،‌ «خندوانه» یکی از پربیننده ترین برنامه های تلویزیون در سال های اخیر است که در ۶ فصل ساخته و روی آنتن شبکه نسیم رفت. بدون شک این برنامه یکی از معدود برنامه های نوآورانه و متفاوت تلویزیون بود که بدون کپی برداری و یا الگو از برنامه ای داخلی یا خارجی ساخته شد. اگرچه این روزها و در ششمین فصل این برنامه ،‌« خندوانه » رو به افول می رفت و تکرار باعث شد مورد انتقادات فراوان قرار بگیرد اما باید دید بعد از پایان پخش این برنامه،‌ شبکه نسیم چه جایگزینی برای آن در نظر دارد تا دستان خالی تلویزیون بیش از پیش خالی تر نشود.

پایان پیام/298

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

«جشنواره مد و لباس فجر» در گفتگو با معصومه ابتکار

پوشاک ایرانی افق تازه بازارهای جهانی است

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری پوشاک ایرانی را افق تازه بازارهای جهانی دانست و گفت: رسانه ها می توانند توجه و سلیقه ایرانی ها را به تولیدات پوشاک داخلی جلب کنند.

اخبار برگزیده شبستان