خبرگزاری شبستان

چهارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۷

الأربعاء ١٦ جمادى الأولى ١٤٤٠

Wednesday, January 23, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : فارس - زمان :   ۱۳۹۷/۱۰/۲۲ - ۱۹:۵۶ شناسه خبر : ۷۵۶۱۰۳
نماینده ولی فقیه در فارس بیان کرد:
حضور مهندسان بومی در قطار شهری از دستاوردهای انقلاب است
آیت الله دژکام با اشاره مدیریت کارها به دست مهندسان خارجی در پیش از انقلاب گفت: اینکه پروژه ها به دستان تیم مهندسی بومی مدیریت می شود و مدیریت تحقیرآمیز غرب نیست، از دستاوردهای انقلاب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «آیت الله لطف الله دژکام» امروز (شنبه 22دی) شیراز در بازدید سرزده از ایستگاه قطار شهری میدان امام حسین (ع) به همراه شهردار و رئیس شورای شهر، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر و جمعی از مدیران شهری گفت: از مجموعه شهرداری، شورای شهر و تمام افرادی که با حمایت خود موجب تسریع در روند اجرای پروژه ایستگاه قطار شهری «میدان امام حسین (ع)» شدند، تشکر می کنم.

 

نماینده ولی فقیه در فارس با یادآوری سال های پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی افزود: طی آن سال ها مهندسین اروپایی و آمریکایی با نگاهی تحقیرآمیز و دریافت حق توحش در پروژه های هر چند کوچکی که اجرا می شد، حضور داشتند اما امروز استفاده از مهندسین بومی و مشاورین ایرانی با تجربه در پروژه ایستگاه قطارشهری «میدان امام حسین (ع)» یک افتخار است، در واقع امروز بیش از آنکه به اتمام پروژه افتخار کنیم، افتخارمان به تیم مهندسی این پروژه است که از عهده مدیریت و انجام کار به این عظیمی بر آمدند و این از دستاوردهای انقلاب است.

 

امام جمعه شیراز ضمن برشمردن ویژگی های فنی و مهندسی پروژه ایستگاه قطارشهری میدان امام حسین (ع) به عنوان تقاطع خط یک و دو متروی شیراز بیان کرد: انجام 30 هزار متر مربع عملیات عمرانی در زیر زمین، از نظر مهندسی کاری بسیار دقیق و مهم محسوب می شود و بهره برداری از این ایستگاه موجب تسهیل در رفت و امد شهروندان خواهد شد.

 

آیت الله دژکام با اشاره به ساعت گل میدان امام حسین (ع) خاطرنشان کرد: از زیبایی های عملیات عمرانی پروژه ایستگاه قطار شهری میدان امام حسین (ع) این است که حجم اصلی کار در زیرزمین انجام می شود، تغییر زیادی در فضا و سیمای شیراز رخ نداده و با وجود حجم بالای ساخت و سازها، ساعت گل همچنان به کار خود ادامه می دهد.

پایان پیام/588

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

مدیر حج و زیارت فارس اعلام کرد:

پیش ثبت نام های عتبات نوروزی از ۹ بهمن آغاز می شود

زینلی تاریخ پیش ثبت نام های عتبات نوروزی و نحوه حضور و قرعه کشی متقاضیان را اعلام کرد.

اخبار برگزیده شبستان