خبرگزاری شبستان

سه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۹

الثلاثاء ١٥ ربيع الثاني ١٤٤٢

Tuesday, December 1, 2020

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : قرآن و معارف - وقف و امامزادگان زمان :   ۱۳۹۷/۷/۲۴ - ۱۰:۵۰ شناسه خبر : ۷۳۴۰۶۰
در حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛
حجت الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه شد
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی خاموشی را به عنوان رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن حکم سیدعباس صالحی خطاب به سیدمهدی خاموشی به شرح زیر است:  

 

«نظر به مراتب دانش، تعهد و تجارب مدیریتی جنابعالی و تأیید و اجازه مبارک مقام معظم رهبری( مدظله العالی) به جنابعالی در تصدی اموری که در سازمان موکول به اذن ولی فقیه است، به موجب این حکم به عنوان ریاست سازمان اوقاف و امور خیریه منصوب می شوید. 


از  خداوند متعال توفیق خدمتتان را  در جهت توسعه فرهنگ والای وقف و گسترش خیرات عمومی در جهت احیای سنت حسنه پیامبر اکرم(ص) و اهل بیت(ع) خواستارم.»

 

حجت الاسلام سید مهدی خاموشی متولد ١٣٤١ در تهران است. وی دارای مدرک تحصیلی دکترای فقه و حقوق جزا از مدرسه عالی شهید مطهری است و سابقه ۱۵ سال درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه و تحصیلات حوزوی دارد.
خاموشی پیش از این عهده دار ریاست سازمان تبلیغات اسلامی بود.


مراسم معارفه رئیس جدید سازمان اوقاف و امور خیریه اوایل هفته آینده برگزار می شود.

پایان پیام/562

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

مشاور فرهنگی و علمی ستاد اقامه نماز کشور:

انسان بی نماز هویت ندارد/ ترک نماز یعنی قهر کردن با پروردگار

حجت الاسلام بهشتی گفت: به هر میزانی که صفات پروردگار را در خودمان ایجاد کنیم به همان اندازه هم به خداوند نزدیک می شویم؛ این معنای قرب خداوند متعال است که در نماز هم بعضی از این صفات پروردگار آمده است.

اخبار برگزیده شبستان