خبرگزاری شبستان

یکشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۹

الأحد ١١ شعبان ١٤٤١

Sunday, April 5, 2020

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : آذربایجان شرقی - زمان :   ۱۳۹۵/۶/۷ - ۱۶:۳۲ شناسه خبر : ۵۶۹۶۸۴

استاندار آذربایجان شرقی از ۱۱۱ با مردم صحبت کرد
خبرگزاری شبستان: استاندار آذربایجان شرقی ضمن بازدید از سامانه تلفنی سامد، به یکی از تماس های مردمی پاسخ داد و دستور رسیدگی به مشکلات این شهروند را صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از تبریز و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی،ظهر امروز(۷شهریور) در ۶امین روز از هفته دولت، با حضور در دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری، از مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های مردمی و سامانه تلفنی ۱۱۱بازدید کرد.

 

جبارزاده در این بازدید با توضیحات مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و کارشناسان این دفتر در جریان فعالیت‌های سامانه تلفنی ۱۱۱، نحوه پاسخگویی به تماس‌های مردمی و روند پیگیری و ارجاع درخواست‌ها به دستگاه‌های مسئول با این سامانه قرار گرفت.

 

وی همچنین به یکی از تماس‌های شهروندان با این سامانه پاسخ داد و بلافاصله در تماس تلفنی با مسئول مربوطه، دستورات لازم برای رسیدگی به مشکل این شهروند را صادر کرد.

 

سامانه تلفنی ۱۱۱یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) است که همه مردم می ‌توانند پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دستگاه‌های دولتی را با آن مطرح کنند.

 

به گفته مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری آذربایجان شرقی در حال حاضر بیش از یکصد دستگاه دولتی و ۲۰ فرمانداری در استان به این سامانه متصل هستند و تماس‌های ارجاعی از سوی مرکز پاسخگویی به شکایات و درخواست‌های مردمی را به صورت آنلاین مشاهده و پیگیری می‌کنند.

 

تمامی آحاد مردم در تمام نقاط استان می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۱۱ مسایل و مشکلات خود را با کارشناسان این سامانه مطرح و پس از اخذ کد پیگیری، ظرف مدت 10 روز تا دو هفته پاسخ درخواست‌های خود را دریافت کنند.

پایان پیام/138

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته

کاهش آمار مبتلایان به کرونا در آذربایجان شرقی

طبق آخرین اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی تبریز آمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان آذربایجان شرقی رو به کاهش است.

اخبار برگزیده شبستان