خبرگزاری شبستان

شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸

السبت ١٩ صفر ١٤٤١

Saturday, October 19, 2019

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

سرویس : فرهنگ و ادب - سینما و تلویزیون زمان :   ۱۳۹۵/۲/۱۸ - ۱۴:۴۴ شناسه خبر : ۵۴۱۸۴۰

آمارهای مرکز سنجش افکار رسانه ملی از افزایش بینندگان تلویزیون می گوید
خبرگزاری شبستان: مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی از افزایش مخاطبان شبکه های تلویزیونی در سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی سیما، براساس آخرین آمار منتشر شده از سوی مرکز پژوهش و سنجش افکار صداوسیما میزان بینندگان تلویزیونی در سراسر کشور 2 درصد و در تهران حدودا 5 درصد افزایش داشته است.

با توجه به آمار ارائه شده در این گزارش، شبکه یک سیما در سطح ملی بیشترین میزان بیننده را در سال 88 (78 درصد) و کمترین مخاطب را در سال 92 ( 6/58 درصد) تجربه کرده است. ولی آمارهای سال گذشته در مرکز از افزایش 6/68 درصدی این شبکه خبر می دهد. در تهران نیز آمار بینندگان شبکه های تلویزیونی از افزایش 9 درصدی بینندگان شبکه یک خبر می دهد.

شبکه دو سیما نیز در طول سال های 88 تا 93 با کاهش مخاطبان خود روبه رو بوده است، به طوری که در طول این سال ها میزان بینندگان به مرور تا 1/19 درصد کاهش را نشان می دهد. با مقایسه آمار دو ساله 93 (9/54 درصد) و سال  94 (67 درصد) شاهد افزایش تقریبا 13 درصدی این شبکه هستیم.

با مطالعه آمار بینندگان شبکه های سه و چهار طی سال های 93 و 94 نیز به ترتیب افزایش 4 و 10 درصدی بینندگان ملاحظه می شود. در دیگر شبکه ها  نیز افزایش 6 تا 10 درصدی مشاهده می شود.

گفتنی است این تحقیق برگرفته از نظرسنجی های  مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی است که طی سال‌های 88 تا 94 انجام شده و در آن از جامعه آماری افراد بالای 11 سال نمونه گیری شده است.

پایان پیام/425

نظرات

نام :
ایمیل:(اختیاری)
متن نظر:
ارسال

نظرات ارسال شده

سرخط خبرهای سرویس

آن چه مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به رسانه ها گفت

از تولد دیرهنگام «لاله» تا اشتیاق «وی او دی» ها به سینمای مستند

مهمترین خبر محمد حمیدی مقدم در نشست خبری با رسانه ها، مشخص شدن سرنوشت «لاله» پس از سال ها بود، گرچه تلاش برای گسترش مارکتینگ سینمای مستند و تجربی و تغییر در فرمت برگزاری سینماحقیقت هم محورهای مهم این نشست تلقی می شود.

اخبار برگزیده شبستان