خبرگزاری شبستان

پنج شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۷

الخميس ٩ المحرّم ١٤٤٠

Thursday, September 20, 2018

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

مطالب مربوط به کلیدواژه تکریم ارباب رجوع
رزمایش «میز خدمت» در گیلان برگزار شد
فرمانده حوزه بسیج ادارات کل سپاه قدس گیلان از اجرای رزمایش « میز خدمت» در استان همزمان با سراسر کشور خبر داد.

۱۳۹۷/۶/۲۶ - ۱۳:۴۱

رئیس کل دادگستری استان قزوین:
تکریم ارباب رجوع نباید تنها در کلام مدیران باشد
رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: تکریم ارباب رجوع باید به صورت عملی اتفاق بیافتد و نباید تنها در کلام ما مدیران باشد.

۱۳۹۷/۵/۱ - ۰۸:۱۳

میزتخصصی خدمت در بخش تولید و تجارت گیلان تشکیل شد
خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان از تشکیل میزتخصصی خدمت در بخش تولید و تجارت استان خبر داد.

۱۳۹۷/۴/۴ - ۱۷:۳۴

شوشتري در همايش مديران حراست فرمانداري ها و شهرداري‌هاي استان كرمان:
نظارت بر تكريم ارباب رجوع از سوی دستگاهها از اهم وظايف مجموعه حراست است
خبرگزاری شبستان: رئيس مركز حراست وزارت كشور به سه وظيفه مهم حراست ها در شرایط فعلی کشور اشاره كرد و گفت: نظارت بر تكريم ارباب رجوع از سوی دستگاهها از اهم وظايف مجموعه حراست است.

۱۳۹۷/۲/۲۴ - ۱۴:۵۷

۳ شاخص مهم که مسئولان باید در فعالیت های خود به آنان توجه کنند
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: کار برای رضای خدا، محور قرار دادن مردم در فعالیت های خود و عمران محور بودن فعالیت های مسئولان، سه شاخصی است که باید در راستای اهداف نظام مورد توجه قرار بگیرد.

۱۳۹۷/۲/۲۲ - ۱۳:۱۲

حجت الاسلام صادقی:
باید تلاش کنیم عمل و رفتار ما با ارباب رجوع بهبود یابد
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت: گام نخست برای اعتلا بخشیدن به چهره دستگاه قضایی، شروع اصلاح از خود ما است باید تلاش کنیم تا ابتدا، عمل و رفتار ما با ارباب رجوع بهبود یابد و سپس دیگران را دعوت به اصلاح کنیم.

۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۵۶

حسن خلق از اصول مردم داری/فرهنگ فاطمی در جامعه نهادینه شود
خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد گیلان یکی از اصول مردم داری را که ائمه اطهار (ع) تأکید خاصی بر آن داشتند «حسن خلق» دانست و گفت: کارکنان ادارات باید از سعه صدر، حلم و بردباری، عطوفت و مهربانی برخوردار باشند،

۱۳۹۶/۱۲/۲ - ۱۳:۰۲

باید زمینه ارتقای پاسخگویی به مطالبات مردم در جامعه فراهم شود
خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید زمینه ارتقای پاسخگویی به مطالبات مردم و ارتقای قانون گرایی را در سطح جامعه فراهم کرد.

۱۳۹۶/۱۰/۲۰ - ۱۴:۳۶

لزوم تکریم ارباب رجوع/ مشکل اغتشاشگران با اصل نظام و لایت فقیه است
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم تکریم ارباب رجوع، گفت: با کسانی که در حال آبرو بردن نظام هستند باید برخورد شود، زیرا کسانی که به اغتشاش پرداخته‌اند با اصل نظام و ولایت فقیه مشکل دارند.

۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۲۰:۵۷

رعایت حقوق شهروندی حول محور قانون اساسی،‌ بسیاری از مشکلات را حل خواهد کرد
خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: چنانچه حقوق شهروندی حول محور قانون اساسی رعایت شود، بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

۱۳۹۶/۹/۲۶ - ۱۲:۵۲

شهرداری باید برای تحقق مطالبات مردم تلاش کند
خبرگزاری شبستان: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شهرداری باید برای تحقق مطالبات مردم تلاش کند، اظهار کرد: شهردار جدید با شفافیت سازی خود باید دست کسی که در راستای منافع خود به بیت المال دراز کرده قطع کند.

۱۳۹۶/۹/۲۶ - ۱۱:۳۹

کم کاری در ادارات منکر است/مداحان از بیان خرافات در مجالس عزای امام حسین(ع) پرهیز کنند
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار پالایش عزاداری های محرم شد و گفت: مداحان از ذکر خرافات در مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) پرهیز کنند و سطح عزاداری ها را با گفتن کلمات عامیانه پایین نیاورند و امام حسین(ع) را فدای اشک نکنند.

۱۳۹۶/۷/۳ - ۱۲:۲۲

روحیه خدمتگزاری در ادارات تقویت شود
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مهمترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر روحیه خدمتگزاری آنان بود که باید این مسئله در ادارات تقویت شود.

۱۳۹۶/۵/۳۰ - ۱۳:۰۵

استاندار قزوین:
تکریم ارباب رجوع با شفافیت بیشتری در دستور کار مدیران قرار گیرد
خبرگزاری شبستان: استاندار قزوین گفت: امیدوار هستیم در دولت دوازدهم، تکریم ارباب رجوع با شفافیت و عنایت بیشتری در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

۱۳۹۶/۴/۳۱ - ۰۸:۰۹

تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه باشد/آموزش ضمن خدمت کارکنان امری اجتناب ناپذیر دربهبود سازمانی
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید اینکه تمام ماموریت های ما در راستای ارتقای خدمت به مردم معنا پیدا می کند، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع از جمله مواردی است که باید مورد توجه باشد.

۱۳۹۶/۲/۱۳ - ۰۹:۵۶

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با شبستان:
بداخلاقی های اداری در فرهنگ جامعه ریشه دوانده و سبک زندگی را بیمار می کند
خبرگزاری شبستان: اغلب ممکن است دامنه اخلاق را در حد رفتارهای فردی تلقی ‌كنند، اما رفتارهای فردی وقتی كه در سطح جامعه يا نهادهای اجتماعی تسری پيدا می كند، به نوعی به اخلاق جمعی تبديل مي‌شود كه ريشه‌ در فرهنگ جامعه می دواند.

۱۳۹۶/۲/۱۳ - ۰۹:۲۸

خدمت به مردم مهم ترین رکن در مسئولیت پذیری است
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بروجرد، مسئولیت در نظام اسلامی را پلی برای خدمت به مردم خواند و گفت: خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع مهم ترین تکلیف دستگاه های اجرایی است.

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۳

تکریم ارباب رجوع از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است
خبرگزاری شبستان:معاون قضایی دادگستری استان زنجان تکریم ارباب رجوع را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: اسلام برای عمل به این فریضه تاکیدات بسیاری کرده است.

۱۳۹۵/۹/۲۴ - ۱۳:۳۳

تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی باید مورد توجه باشد
خبرگزاری شبستان:استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه تمام ماموریت های ما در راستای اهداف نظام و ارتقای خدمت به مردم معنا پیدا می کند، افزود: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی باید مورد توجه باشد.

۱۳۹۵/۸/۲۶ - ۱۳:۱۷

رتبه نخست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در کشور نتیجه همکاری کارکنان
خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: رتبه نخست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در کشور نتیجه همکاری کارکنان خوب این دستگاه است.

۱۳۹۵/۸/۱۱ - ۱۱:۴۳