خبرگزاری شبستان

سه شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۶

الثلاثاء ٢٣ ربيع الأوّل ١٤٣٩

Tuesday, December 12, 2017

اللَّهُم کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَةِ بنِ الحَسَن، صَلَواتُکَ علَیه و علی آبائِه، فِی هَذِهِ السَّاعَةِ وَ فِی کُلِّ سَاعَه، وَلِیّاً وَ حَافِظاً و قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْنا، حَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعا وَ تُمَتعَهُ فیها طَویلا" - خدایا، ولىّ‏ ات، حضرت حجّت بن الحسن، که درود تو بر او و بر پدرانش باد؛ در این لحظه و در تمام لحظات سرپرست و نگاهدار و راهبر و یارى گر و راهنما و دیدبان باش، تا او را به صورتى که خوشایند اوست، ساکن زمین گردانیده و مدّت زمان طولانى در آن بهره مند سازی

مطالب مربوط به کلیدواژه تکریم ارباب رجوع
کم کاری در ادارات منکر است/مداحان از بیان خرافات در مجالس عزای امام حسین(ع) پرهیز کنند
خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار پالایش عزاداری های محرم شد و گفت: مداحان از ذکر خرافات در مجالس عزاداری سیدالشهدا(ع) پرهیز کنند و سطح عزاداری ها را با گفتن کلمات عامیانه پایین نیاورند و امام حسین(ع) را فدای اشک نکنند.

۱۳۹۶/۷/۳ - ۱۲:۲۲

روحیه خدمتگزاری در ادارات تقویت شود
خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مهمترین ویژگی شهیدان رجایی و باهنر روحیه خدمتگزاری آنان بود که باید این مسئله در ادارات تقویت شود.

۱۳۹۶/۵/۳۰ - ۱۳:۰۵

استاندار قزوین:
تکریم ارباب رجوع با شفافیت بیشتری در دستور کار مدیران قرار گیرد
خبرگزاری شبستان: استاندار قزوین گفت: امیدوار هستیم در دولت دوازدهم، تکریم ارباب رجوع با شفافیت و عنایت بیشتری در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

۱۳۹۶/۴/۳۱ - ۰۸:۰۹

تکریم ارباب رجوع باید مورد توجه باشد/آموزش ضمن خدمت کارکنان امری اجتناب ناپذیر دربهبود سازمانی
خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید اینکه تمام ماموریت های ما در راستای ارتقای خدمت به مردم معنا پیدا می کند، خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع از جمله مواردی است که باید مورد توجه باشد.

۱۳۹۶/۲/۱۳ - ۰۹:۵۶

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در گفت وگو با شبستان:
بداخلاقی های اداری در فرهنگ جامعه ریشه دوانده و سبک زندگی را بیمار می کند
خبرگزاری شبستان: اغلب ممکن است دامنه اخلاق را در حد رفتارهای فردی تلقی ‌كنند، اما رفتارهای فردی وقتی كه در سطح جامعه يا نهادهای اجتماعی تسری پيدا می كند، به نوعی به اخلاق جمعی تبديل مي‌شود كه ريشه‌ در فرهنگ جامعه می دواند.

۱۳۹۶/۲/۱۳ - ۰۹:۲۸

خدمت به مردم مهم ترین رکن در مسئولیت پذیری است
خبرگزاری شبستان: امام جمعه بروجرد، مسئولیت در نظام اسلامی را پلی برای خدمت به مردم خواند و گفت: خدمت به مردم و تکریم ارباب رجوع مهم ترین تکلیف دستگاه های اجرایی است.

۱۳۹۵/۱۰/۱۳ - ۱۴:۳۳

تکریم ارباب رجوع از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر است
خبرگزاری شبستان:معاون قضایی دادگستری استان زنجان تکریم ارباب رجوع را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و گفت: اسلام برای عمل به این فریضه تاکیدات بسیاری کرده است.

۱۳۹۵/۹/۲۴ - ۱۳:۳۳

تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی باید مورد توجه باشد
خبرگزاری شبستان:استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه تمام ماموریت های ما در راستای اهداف نظام و ارتقای خدمت به مردم معنا پیدا می کند، افزود: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق شهروندی باید مورد توجه باشد.

۱۳۹۵/۸/۲۶ - ۱۳:۱۷

رتبه نخست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در کشور نتیجه همکاری کارکنان
خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: رتبه نخست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در کشور نتیجه همکاری کارکنان خوب این دستگاه است.

۱۳۹۵/۸/۱۱ - ۱۱:۴۳

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:
نمایان کردن دستاوردهای دفاع مقدس، انقلاب اسلامی را پایدار نگه می دارد
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نمایان کردن دستاوردهای دفاع مقدس از سوی مسئولان، انقلاب اسلامی را پایدار نگه می دارد.

۱۳۹۵/۷/۴ - ۱۸:۳۱

مسئولین در خصوص برخورد با ارباب رجوع بردباری بیشتری داشته باشند
خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در قلعه گنج گفت: مسئولین با ارباب رجوع با صبر و حوصله بیشتری برخورد کنند و حتی اگر نمی توانند مشکلات مردم را مرتفع کنند، با برخوردی خوب و خوش رفتاری دل آنان را بدست آورند.

۱۳۹۵/۶/۲۷ - ۱۱:۳۵

لایحه جامع انتخابات در وزارت کشور تدوین شده است
خبرگزاری شبستان: قائم مقام وزیر کشور نشاط سیاسی و آرامش را مهمترین عامل انتخابات سالم دانست و تصریح کرد: لایحه جامع انتخابات در وزارت کشورتدوین شده است.

۱۳۹۵/۶/۱۷ - ۱۳:۰۱

استاندار خراسان جنوبی:
عدم رضایت عموم از دستگاههای اجرایی/ گرفتن جریمه های بیخودی از مردم عقده گشایی مدیران است
خبرگزاری شبستان: استاندارخراسان جنوبی گفت: دستگاههای دولتی پول‌هايي را از مردم می‌گیرند واین پول واردحقوق کارمندان می‌شود بعد می‌گویند چرا حقوق کارمندان تا آخر ماه جواب نمی‌دهد؟با گرفتن این جریمه‌های بیخودی وریختن آن به حساب خزانه به همه ظلم ميکنيم.

۱۳۹۵/۶/۱۰ - ۰۲:۴۳

معاون وزیر دفاع:
ترویج مصرف تولیدات داخلی در دستور کار سازمان اتکا است
خبرگزاری شبستان: معاون وزیر دفاع از فعالیت ۵۰۰ فروشگاه زنجیره‌ای اتکا در کشور خبر داد و گفت: توسعه صنایع تبدیلی و تکمیلی برای جلوگیری از خام فروشی محصولات کشاورزی و ترویج مصرف تولیدات داخلی در دستور کار سازمان اتکا قرار دارد.

۱۳۹۵/۶/۳ - ۲۲:۳۴

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی:
کار مضاعف همراه با خدمت صادقانه راه برون رفت از مشکلات کشور است
خبرگزاری شبستان: فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی به اهمیت اشاعه فرهنگ تکریم ارباب رجوع به عنوان معروف رایج در ادارات تاکید کرد و گفت: راه برون رفت از مشکلات کشور کار مضاعف همراه با خدمت صادقانه و با اخلاص است.

۱۳۹۵/۴/۲۹ - ۱۷:۵۶

توجه به «تکریم ارباب رجوع» خواسته شهردار اصفهان از مدیران شهری
خبرگزاری شبستان: شهردار اصفهان در نشستی با مدیران شهری انتظار خود را «تکریم ارباب رجوع» برشمرد و از بی توجهی جمع محدودی از مدیران به این موضوع گله کرد.

۱۳۹۴/۱۲/۲۷ - ۱۱:۰۵

جانشین سازمان بسیج کارمندان کشور:
تکریم ارباب رجوع در برخی ادارات،معروف متروک است
خبرگزاری شبستان: جانشین سازمان بسیج کارمندان کشور با تاکید بر اینکه باید تکریم ارباب رجوع به عنوان ارزش در جامعه پذیرفته شود، گفت: در حال حاضر متاسفانه در برخی ادارات تکریم ارباب رجوع به عنوان معروف متروک است.

۱۳۹۴/۶/۴ - ۱۳:۴۲

شهردار بجنورد:
نتیجه عملی شدن فرآیندهای شهرسازی، تکریم ارباب رجوع است
خبرگزاری شبستان: شهردار بجنورد با بیان اینکه در گذشته اعمال نظر شخصی در شهرسازی زیاد بود، گفت: با تدوین و اجرای مجموعه فرآیندهای شهرسازی در پی تکریم ارباب رجوع و افزایش رضایت شهروندان هستیم.

۱۳۹۴/۵/۸ - ۱۲:۰۳

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان شرقی:
نارضایتی مردم از نیروی انتظامی قابل قبول نیست
خبرگزاری شبستان: فرمانده انتظامي استان آذربايجان شرقي اولين کار فرماندهان در مجموعه را تکريم ارباب رجوع دانست و گفت: نارضايتي مردم در مجموعه هاي انتظامي به هيچ عنوان قابل قبول نيست.

۱۳۹۴/۳/۶ - ۱۱:۴۱

حجت الاسلام محمدی : 
پاسخگویی به موقع به ارباب رجوع موجب رضایتمندی مردم است
نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه مسئولان دفاتر در هر سازمان و اداره ای به مثابه پیشانی هر دستگاه است ، اظهارداشت : مسئولان دفاتر باید با تکریم ارباب رجوع و پاسخگویی به موقع، رضایت مردمی را بدست آورند.

۱۳۹۳/۱۱/۱۳ - ۱۴:۰۳